Saft och Bullar

Only for you!

Publicerad 2011-12-25 02:24:57 i Allmänt

Tänkte jag skulle blogga lite för min läsare, mina läsare om man räknar sig själv och han bakom mig... Vem är det som står bakom mig? Försvin!

Begone pests or I'll eat your katts.

Julafton idag, spenderat med släkt och det var mysigt. Trött som en nyöppnad kanelbulle från Ankeborg men det gjorde mäh inget.

Som vanligt så går alla med på att man inte ska köpa julklappar men ändå sitter man där med 10 julklappar och ska öppna, whats up with that?

Klart jag är tacksam för att man får julklappar men blir ju dålig stämning när man inte köpt nått själv.. Kunde väl kanske räknat ut att jag skulle få och borde ha köpt men hade varken råd eller ork att styra nått.

Fixade en julklapp åt en person iaf men det va hon värd! Även om det inte krävdes så mkt för o fixa den... =P

Annars i kanelbullevärlden händer det inte så mycket, nya Star Wars liret är ute och man spelar väl lite av det. Sitter på skype och lyssnar på Steffis när han spelar League Of Legends, det är roligt. Ena stunden är det "HAHA DÖ HORA" och andra studen är det "Skitspel, ska aldrig mer spela". Lite roligt att höra Steffis skratta och vara glad, låter så mysigt så man vill åka hem till han och ta lite på han. Ouuh fuck yeah.

Kramar är gött, hallon luktar smultron och smultron smakar hallon med jordgubbstopping.

On a serious note.

"Patienter med Borderline-personlighetsstörning har stor samsjuklighet - de är för det mesta allvarligt deprimerade och lider ofta av andra psykiska problem som posttraumatisk stresstörning, social fobi, ätstörningar, tvångssyndrom och panikångest. Deras liv präglas av desperation. De blir lätt missförstådda och uppfattas som besvärliga och manipulativa av sin omgivning." - Wikipedia.org

Jag känner att detta faller in på väldigt många personer jag har träffat under mina år som mopedchaufför.
Sen att det kanske faller in mer eller mindre hos olika personer.

Kontrollbehov, whats up with that shits?

Man kan aldrig kontrollera en annan människa, då blir det slaveri. Man kan aldrig förvänta sig att en person ska göra något bara för att man ber om det och man har ingen rätt att bli arg om personen säger nej.

Detta är väl enklast att applicera i förhållanden där det antagligen är vanligast.

I ett förhållande så kan man behöva kompromissa på många saker men man kan ju inte kräva att den andra parten ska göra uppoffringar för ens egen skull.

fuck it, orkar inte skriva vidare om det här för det är ingen som läser min blogg som kommer argumentera emot det och därför blir det inte lika roligt.


Imöra äre juldagen och då blir det kalaserier här, förköp till statt ordnat men jag tänker dricka utan hämningar så risken finns väl att man inte tar sig dit och om jag gör det så tänker jag ju satsa på att bli så full så dom slänger ut mig.


Jag tänkte att jag avslutar denna blogg med en liten berättelse.

Det var en gång en sengångare som var ute på sin vanliga joggingrunda som normalt sett tog ca 2 år att ta sig igenom.

Denna dag så tog sig sengångaren, som vi kan kalla Klas-Hendry-Hästsvans igenom sin runda på ca 25 minuter och tre ögonblick. Vad som gjorde rundan så mycket snabbare denna gång är väldigt svårt att veta men vi har några scenarion.

Scenario1:

Klas-Hendry-Hästsvans kände lukten av det andra könets underliv och fick en sådan utlösning att penisen bettede sig som ett jetpack och han flög direkt till mål.

Scenario2:

Det kom en moppedist och kastade ett lasso runt Klas-Hendry-Hästsvans så han fick åka med runt på kortare tid än vanligt.

Scenario3:

Klas-Hendry-Hästsvans hittade en häst som han hoppade upp på och red fortare än vinden och ljuset så många varv runt jorden att han tillslut stannade vid mål efter 25 minuter och tre ögonblick.

Välj ett scenario du anser passar, sen vad du vill göra med det är ditt eget val.

Nu är klockan mitt i natten och inte fan tänker jag lägga mig för det.

Häzt!

Kommentarer

Postat av: Nenny

Publicerad 2012-02-09 00:16:45

Nä men jag håller med ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela