Saft och Bullar

Mopedcykelhästkatt utan tre ben som smakar hallonsaftkatthona.

Publicerad 2011-12-14 21:46:39 i Allmänt

DET är krejjer det.

En gång när jag var yngre, då var jag inte lika gammal som jag är nu. DET visste inte du om.

Hur som helst när jag var yngre då var jag en lycklig pojk utan mentala störningar som pyskologerna påstår att jag har (can't see why?).

Hur som katt så är jag äldre nu och mina mentala störningar kan ha gått över till att vara något annat som ingen vet om. Jag gillar hur som helst mopeder.

Shit, får ju skrivkramp av det här.. När ska man kunna börja blogga med ett tangentbord, orka med penna och papper.

Jag tänkte fortsätta detta inlägg med att prata om någonting halvseriöst.

Tydligen så finns det undersökningar som tyder på att om man ler mycket (även fuskler) så använder man muslker som sedan utsöndrar något ämne som då gör en gladare och detta har jag provat på. Jag tycker faktiskt att det fungerar men sen är jag sjukt duktig på att lura mig själv så kan inte garantera något för er andra dödliga. (har inte läst något om det här själv så kan inte ge specifika fakta för det) Fråga Steffis, han brukar ha koll.

Steffis har även väldigt långt hår och luktar som han nyligen har badat i ett hav av hallonpuffar.

För er som inte vet vem Steffis är så kan jag varmt rekommendera hans weekendspa som han kör i sin lägenhet på skogsrundan, oftast på onsdagar. Väldigt mysigt.

Snart är det jul med för er som har missat det, tur att jag kan påminna mina stabila en läsare (jag själv).

Jag tänker hur som helst inte köpa några julklappar, mest för att jag inte har råd och för att jag inte orkar styra upp det. Räcker väl med att man eventuellt träffas och käkar lite köttbullar och kollar på Kalle Anka, som jag för övrigt är sjukt trött på.

Det är tradition att kolla på Kalle Anka men när började man införa TV-apparater i hemmet? Ingen direkt tusenårig tradition som vi skulle råka bryta genom att kolla på någonting roligare.

Jag tycker att man ska börja sända 40-tals Kalle från Tyskland istället, det är kvalité det.

Verkligheten:
På måndag luktar det snowboard och säfsen, hoppas bara dom lyckas få lite mer snö under helgen.
Vad hände med vintern och vems fel är det? Det är bögarnas fel!

Hoppas jag inte gjorde någon bög ledsen med det där, och om jag gjorde det så tjut då för helvete.

För att inte verka som jag är homofob så kan jag tillägga att jag inte har några problem att sticka min penis i en killes mun, bara han har borstat tänderna först. Helst Jimmys mun dock, den luktar saffran.

För att inte verka bög så kan jag tillägga att jag hellre sticker min penis i en tjejs mun. Även om jag helst av allt behåller den för mig själv, it's miiine! Fuck ya'll over and out.


Kommentarer

Postat av: Nenny

Publicerad 2011-12-14 23:58:48

farfar har krulligt hår och mustasch!



hahaha du är störd! på ett roligt sätt. störd. men kul. och nörd. körd. förd. skörd.



Jag skulle inte heller köpa klappar i år. Men det gjorde jag ändå. Och det min vän, det är bögarnas fel!

Postat av: Nenny

Publicerad 2011-12-15 00:01:11

Jag ska även tillägga en äcklig sak som också är bögarnas fel, jag bodde hos mamsen några dagar you know och under de dagarna använde jag min gula tandborste som jag trodde var min men det visade sig att det var inte min, det var olyckligtvis min favoritsvägerskas tandborste som råkade vara exakt likadan som min. Våldtäktsdusch x3! Jupp. kräks

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela